MH17 of MH370


Hoe meer je naar de neergestorte vlucht MH17 kijkt, des te meer dingen lijken er niet te kloppen. Hoe kan het bijvoorbeeld dat motoren die meer dan 6.000 kilo wegen geen krater veroorzaken in de grond?

Via een lezer ontvingen wij het bericht dat motoren op dit type toestel van Malaysia Airlines geen GE90 motoren zijn, maar de Rolls Royce 800 Trident.rr1
Volgens diezelfde lezer zouden dan de rotorbladen op de grond wel overeenkomen. Het verhaal blijft identiek omdat ook de Rolls Royce, net zoals de GE90, een grote zware motor is, die wanneer deze van tien kilometer hoogte naar beneden valt absoluut een krater in de grond zou moeten veroorzaken.

Nu zijn wij hier geen luchtvaartspecialisten in de zin dat we precies kunnen vaststellen welk onderdeel waar op de grond ligt in het oosten van de Oekraïne. Wat ons wel opviel is dat op de foto’s die je ziet het lijkt alsof de brokstukken als het ware op de grond zijn gelegd. Want nergens is ook maar een spoor te zien van een inslag en dus een krater. Op de volgende foto zie je een voorbeeld van wat we bedoelen.

Het is een foto van een motor van een MD-83 toestel dat in juni 2012 crashte in Nigeria. Op de foto kun je duidelijk zien welke krater deze motor in de grond heeft geslagen.

crash 1

Op de foto hierna, zie je wat volgens de Engelse krant The Guardian de overblijfselen zijn van één van de motoren van vlucht MH17. Iemand heeft er een bos bloemen opgelegd.

crash 3

Onmiddellijk zie je een groot verschil met de foto van de MD-83 motor. Er is geen enkel spoor van een krater te zien bij de motor of wat er nog van over is van vlucht MH17.

Het tweede opvallende punt is, dat hoewel de General Electric (GE90) motoren van de Malaysia Airlines Boeing enorm zijn, dit niet blijkt op de foto’s. Zo is de motor bijvoorbeeld vele malen groter dan die van de MD-83. Hoe groot die wel niet zijn, kun je zien op de volgende foto:

crash 3

Hier nog een foto uit de Oekraïne ter vergelijking. Nu zal wat hier op de foto staat geen complete motor zijn, maar volgens diverse experts betreft dit geen foto van een GE90 motor.

Ook hier weer geen enkele krater die normaal gesproken ontstaat door inslag van een motor of een aanzienlijk deel daarvan.

crash 5

Wij ontvingen een mail van een technicus die op Schiphol heeft gewerkt aan GE90 motoren die het volgende zegt: “Gevonden op YouTube. De Engine van de Malaysia Airlines MH-17 kloppen niet met de GE90 Engine motoren die daar in het veld liggen.

Nu heb ik zelf op Schiphol aan de Engine gewerkt dat verhaal klopt wel wat op YouTube staat. De Fan Blades van een Engine van een 777 hebben een soort kunststof vezelbladen en de Fwd Fan case is veel groter dan wat daar op de Crash Site ligt.

En als een Engine van meer dan 6000 kilo gram van 10 kilometer naar beneden valt dan ligt hij niet op de grond maar “in de grond”.

Dit is de video waaraan de man refereert:

Ook bij andere brokstukken lijkt het niet alsof ze uit de lucht zijn komen vallen, maar meer alsof ze voorzichtig op de grond zijn neergevlijd.

crash 6

Er zijn echter nog meer dingen die opvallen.

Zo zie je hieronder een luchtfoto van de plek waar het vliegtuig is neergekomen en de plekken waar brokstukken zijn gevonden. De donkere vlekken boven in de foto tonen de plekken aan waar de grootste delen zijn neergekomen en waar branden hebben gewoed. Daarnaast zie je langs de weg die van boven naar onder op de afbeelding loopt allemaal brokstukken.

crash 7

Een aantal dingen vallen op. Op de volgende foto kun je zien dat de brokstukken in het veld liggen naast de weg, maar dat ze maar tot een bepaald punt in het veld liggen. Bijna alsof iemand die daar neergelegd heeft vanuit een vrachtwagen die op de weg geparkeerd stond en bovendien geen zin had om al te ver dat veld in te lopen.

crash 8

Hier een meer gedetailleerde opname van de belangrijkste plek waar delen van het vliegtuig zijn neergekomen.

crash 9

Wat opvalt is dat het een hele “nette” crash is. De wegen zijn onbeschadigd. Zelfs de telefoonpalen en -lijnen zijn allemaal nog in intact. Geen boom raakte beschadigd en nergens is de vegetatie platgedrukt zoals dat wel voorkomt bij andere vliegtuigcrashes.

Kortom, al met al lijkt het meer op een decor van een Hollywoodfilm dan een plaats waar een giga groot vliegtuig zoals de Boeing 777 is neergekomen.

En toch? Talloze getuigen hebben een passagierstoestel gezien. De Russische radar heeft MH17 waargenomen. Maar, welk vliegtuig hebben ze gezien?

We mogen dan getuigen hebben die het vliegtuig in de lucht hebben gezien, maar wat we niet hebben en wat voor zover ons bekend ook niet bestaat, zijn beelden van het neerstorten van MH17 of getuigen die het hebben zien neervallen. NIEMAND heeft het zien neerkomen uit de lucht.

En wie weet, hebben we hier net zo’n groot raadsel als het verdwenen MH370 toestel. Misschien is ook de echte vlucht MH17 “verdwenen” en zien we daar in de velden brokstukken en delen van motoren van een vliegtuig, maar dan van een ander vliegtuig dan die die aan de gate stond op Schiphol.

Bronnen: No Disinfo ; The Atlantic ; Guardian ; Niburu


Gerhard Wisnewski,  Aktenzeichen MH 17 gelöst?

Das andere Jahrbuch 2015: “verheimlicht – vertuscht – vergessen 2015”



Was geschah wirklich mit Flug Malaysian Airlines MH 17 am 17. Juli 2014, der angeblich in der Ostukraine abstürzte?

Lees hier verder:

http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/enthuellungen/redaktion/wisnewski-aktenzeichen-mh17-geloest-.html


Bericht uit 2014: Info.kopp-verlag.de


From: http://worldtruth.tv/


When it was first announced that flight MH-370 disappeared without a trace, there had been voices suggesting that the same plane will be later used in a false flag operation.

Personally, I tried to ignore the speculations thinking that no secret agency could ever conduct such an insanely-obvious operation, expecting that the rest of the world is stupid enough to buy it. Boy, was I was wrong!

It’s not only that the official MH17 story is filled with gaps, but there are also bizarre accounts and ‘coincidences’ that are impossible to ignore:

1. The alleged MH17 was the same plane model as MH-370

mh17 mh-370 conspiracy - the same

The aircraft allegedly shot down over Shaktarsk is a Boeing 777-200, ID number M9-MRD.

The missing MH370 was the same model, 777-200, but with a different ID number M9-MRO.

Recent, “near conclusive” evidence reports that MH-370 (M9-MRO) was actually hijacked before it disappeared. This means that the hijackers could have safely landed the plane somewhere else.

The US military base Diego Garcia is conveniently located within flying distance of the spot where MH-370 disappeared from the radar.

One of the passengers on board MH-370, Phillip Wood, allegedly managed to send a photo from his iPhone, tracing back to the previously mentioned military base.

If the US secret services got possession of the MH-370 jet, then it was a child’s play for them to set it up for a false flag operation suiting their needs. After the story of a passenger jet having been shot down by pro-Russian separatists broke loose, Russia lost a lot of credibility and support due to the US propaganda machine.

2. The crashed plane had a different configuration of windows than MH17

Unfortunately for those who staged the false flag event, the MH17 plane had an extra window (bellow) next to the second right-side door, which MH370 did not — and neither did the wreckage of the airplane!

mh17 is mh370

Jim Stone brings more photographic evidence supporting the connection between the wreckage and flight MH-370:

mh370 - flag - mh17

According to independent journalist Jim Stone, “It is important to note that MH370 [bellow] was new, and therefore never repainted. This is the way the flag ALWAYS looked on Flight 370, and it forever pegs the shoot down plane as flight 370.”

MH370 photo

“Next is flight MH17. Notice the flag position, and ALSO, that MH17 has an extra window on this side of the aircraft, TOTALLY BUSTING THE OFFICIAL STORY.” [1]

mh17 windows configuration doesn't match crashed plane

So, what does it all mean?

The plane wreckage shown in the propaganda pictures doesn’t have the window configuration of MH17, whilst it matches the one of MH370.

The conclusion is obvious: the wreckage belongs to the ‘lost’ flight MH370.

3. Rebel leader describes the MH17 victims: rotten corpses, drained of blood 

“A top pro-Russia rebel commander in eastern Ukraine has given a bizarre version of events surrounding the Malaysian jetliner crash — suggesting many of the victims may have died days before the plane took off. (…) [People at the crash site]: ‘A significant number of the bodies weren’t fresh,’ adding that he was told they were drained of blood and reeked of decomposition.” [2]

According to independent journalist Jim Stone:

“It is being said that a Dutch doctor who was at the scene within a day has released testimony that the bodies on the plane were rotten and dead days before the crash, which would corroborate what the military commander said and that evidence is there that they were also tortured before the crash. However, the translation from Dutch is very poor and I am working on secondary confirmation.”

This means that the bodies found at the crash site in Ukraine are probably the passengers of MH370.

4. ALL the videos were created before MH17 was allegedly shot down 

“A look at the time stamps for the nine versions of the video that allegedly shows a conversation between Ukrainian anti-fascists and the Russian military and uploaded to what is said to be the Ukrainian Security Service (SSU) youtube account, indicating that all the videos were created before MH17 wrecked in the afternoon 2014-07-1.” [3]

mh-17-false-flag-a

Remarkable unit with timestamps confirmed by the date stamp for when the videos were uploaded to a local servercontained herein.

5. MH-17 propaganda picture doesn’t match the facts

According to the Daily Mail, Flight MH-17 was photographed by one of the passengers just before boarding, but the identification number doesn’t macth! MH-17’s ID number is 9M-MRD (Wikipedia):

MH-17 9M-MRD - Wikipedia

The ID of the plane in the propaganda picture is 9M-MRC (Daily Mail):

MH17 wrong tale identification number

6. Flight MH17 was cancelled, according to flight radar screen

Flight Radar-24 screen capture on the day following the crash (7/18) shows MH-17, (9M-MRD) as “canceled” on the date of the crash (7/17): [4]

Flight Radar - MH17 Cancelled

7. Invalid and pristine passports at the crash site

All the passports appearing in the propaganda video are in mint condition. They want us to believe that ALL passports have escaped undamaged after an airplane filled with fuel was shot down by a SAM missile — not to mention the 33,000 feet drop.

And that’s not all! Many of presented passports are clearly invalid: some have been ‘hole-punched’ in the upper left-hand corner, while others have been ‘clipped’ (triangular cut-out from right-hand center front cover) – making it impossible that any of these decommissioned passports could be used to travel internationally at the flight’s port of Departure in Amsterdam. [5]

8. U.S. State Department Deputy admits: MH17 ‘evidence’ is based on YT clips & social media postsIn a testy exchange between AP reporter Matt Lee and U.S. State Department Deputy Spokesperson Marie Harf, Lee virtually corners Harf into admitting that the “evidence” presented by the U.S. to blame Russian-backed rebels for the shoot down of Malaysia Airlines Flight 17 [now exposed as MH370] amounts to nothing more than YouTube videos and social media posts. [6]
9. Award-winning reporter blows whistle:U.S. satellite images show Ukrainian troops shooting down the plane that was presented to us as MH17Award winning former Associated Press reporter Robert Parry has been told by an intelligence source that the United States is in possession of satellite imagery which shows that Ukrainian troops were responsible for the shoot down of Malaysian Airlines Flight 17 [now exposed as MH370]. “What I’ve been told by one source, who has provided accurate information on similar matters in the past, is that U.S. intelligence agencies do have detailed satellite images of the likely missile battery that launched the fateful missile, but the battery appears to have been under the control of Ukrainian government troops dressed in what look like Ukrainian uniforms.” [7Source:humansarefree.com



MH-17 9M-MRD IS IT REALLY MH-370 9M-MRO CAN YOU TELL ?


Photos Crashed Malaysian MH-17 9M-MRD ?


Lees verder...http://www.tatoott1009.com/2014/06/26/in-case-you-missed-it-proof-that-you-are-living-a-lie/


INHOUD


1. Flight MH17! Witnesses Say Bodies Had Practically ‘No Blood’, Already Smelled Badly!


2. MH17 bodies ‘DRAINED OF BLOOD’ as rebel claims corpses at crash site ‘are not fresh’

“Rebel commander Igor Girkin insists the bodies found near the plane’s debris died DAYS BEFORE the Boeing 777 was struck. Russian website Russkaya Vesna reported the leader was told by soldiers at the scene in eastern Ukraine “a significant number of bodies were drained of blood and reeked of decomposition”.

Lees hier verder: http://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/389885/MH17-Igor-Girkin-bodies-Russia-Ukraine


3. MH17: Van wie waren de lichamen die zijn geborgen ?
Video: http://youtu.be/r3-catGF35E


4. Eine Augenzeugin die als einer der ersten an der Absturzstelle war, erzählt von starken Formaldehyd-Geruch.

Die Koffer waren vorwiegend mit Winterkleidern gepackt. Bei den Leichen war kein Blut.

Hier meer lezen…: Herstelderepubliek.wordpress.com/vlucht-mh-17-de-onderste-steen-boven/


Wikipedia: “Ab Mitte des 19. Jahrhunderts revolutionierte die Entdeckung des “Formaldehyds” (1855) die künstliche Leichenkonservierung, sodass die Entfernung von Herz und Eingeweiden unnötig wurde und sich bei entsprechender Dosierung der Chemikalien auch eine langfristige Erhaltung des Leichnams erreichen ließ“. >>> http://x2t.com/321404



5.Dosenfleisch – ein böses Wort

Geheimdienste benutzen es für alte Leichen, die zuweilen für die verschiedensten Zwecke gebraucht werden. Zum Beispiel, um Katastrophen oder Attentate zu inszenieren. Jetzt ist ein detaillierter Bericht von der Absturzstelle des Fluges Malaysian Airlines Flug MH 17 aufgetaucht. Eine Augenzeugin gab dem abchasischen Sender Anna News anhand von Fotos ein ausführliches Interview über den Zustand der Leichen. Demnach bestätigt sich nicht nur alles, was wir bisher gehört haben – es ist alles sogar noch viel schlimmer…

>>> Weiterlesen beim Kopp-Verlag..

Bronnen: www.gerhard-wisnewski.de   /  http://www.tatoott1009.com  /  http://zaplog.nl


Insane Conspiracy Theory That Could Be True! MH17 Is MH370 – Fact Or Fiction?

>>> http://beforeitsnews.com/conspiracy-theories/2014/07/mh17-is-mh370-fact-or-fiction-detailed-look-at-evidence-that-it-could-be-true-2464366.html


MH17 Is MH370!? The Proof’s All Here!

>>> http://beforeitsnews.com/conspiracy-theories/2014/07/mh17-is-mh370-the-proofs-all-here-2464324.html



Flight MH 17 Never Took Off!

>>> http://beforeitsnews.com/alternative/2014/07/flight-mh-17-never-took-off-2994632.html


MH17 Crisis Actors Completely Revealed! FALSE FLAG!

>>> http://beforeitsnews.com/international/2014/07/mh17-crisis-actors-completely-revealed-false-flag-2482242.html


MH17 Was MH370: Video Evidence Adds To Same Plane Theory

>>> http://beforeitsnews.com/events/2014/08/mh17-video-evidence-ukraine-forwarned-or-controlled-buk-2433266.html


Geef een reactie

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s