Hoe Nederland zich al meer politiek correct aan het aanpassen is. — Gerard de Boer


2005: Koekfabrikant Van der Breggen verandert na 86 jaar de lekkernij ‘Negerzoenen’ in ‘Buys Zoenen’. 2005: Columnisten, politici en cabaretiers passen vaker zelfcensuur toe, uit angst voor bedreigingen. Cabaretier en columnist Youp van ’t Hek verklaart dat hij al enige tijd regelmatig het mes van de zelfcensuur hanteert. 2006: In Amsterdam wordt het kruis op […]

via Hoe Nederland zich al meer politiek correct aan het aanpassen is. — Gerard de Boer

Geef een reactie

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s