Amerikaanse kinderarts Palevsky over vaccinaties



Dr. Larry Palevsky, een bekend kinderarts uit New York
,  is een van de weinige mensen die met een wetenschappelijk en overtuigend verhaal duidelijk kan maken dat het zinvol is om nog eens na te denken over vaccineren.

Het verschil tussen ‘Wat je op school leert’ en ‘Wat werkt’

Dr. Palevsky: “Tijdens mijn studie medicijnen leerde ik dat vaccinaties volledig veilig en doeltreffend waren en ik had geen enkele reden om daaraan te twijfelen. De informatie die ik kreeg was standaardinformatie, die dezelfde was in alle universiteiten en wetenschappelijke literatuur in het land.

Ik beoefende daarna de geneeskunst zoals ik die geleerd had. Maar, meer en meer, door mijn ervaring met het vaccineren, door het lezen erover, door het aanhoren van verhalen van ouders van gevaccineerde kinderen, begonnen er vragen te ontstaan. Ik las de onderzoeksliteratuur nog eens en ik vroeg mijn collega’s naar hun ervaringen. Ik bleek niet alleen te staan in mijn zorgen over vaccinaties.

Lees verder…


 

Geef een reactie

