Trouwe gezant van Christus, kardinaal Cañizares, blijft de Waarheid verdedigen: ‘Zelfs als ze me kruisigen’


De Spaanse kardinaal Antonio Cañizares is niet van plan om te zwichten voor de bedreigingen van de homowereld. De kardinaal werd en wordt bedreigd met vier jaar cel, maar zal naar eigen zeggen blijven vechten voor de Waarheid Gods. “Zelfs als ze mij kruisigen.”

Eerder schreven we dat de Spaanse kardinaal met gerechtelijke procedures wordt bedreigd omdat hij zich had uitgesproken over de genderideologie en homoseksualiteit. De Spaanse kardinaal hing een celstraf van 4 jaar boven het hoofd [voor het zeggen van de waarheid!] maar het onderzoek naar de uitspraken werd op 23 juni zonder duidelijke motieven stopgezet, schrijft OnePeterFive. “De verantwoordelijke magistraat heeft gezegd dat er geen wettelijke basis is voor de beschuldigingen.”

Kath.net schreef op 20 juni dat de kardinaal zich sterk houdt en dat hij niet van plan is om te zwichten voor de aantijgingen. “Ze zullen mij niet dwingen om stil te zijn. Als ik stil zou zijn, zou ik een slechte bisschop zijn. Ik zal de waarheid blijven zeggen, zelfs als sommigen het niet verdragen, zelfs als ze me kruisigen. We hebben de familie nodig en de genderideologie vernietigt haar. Dat is waarom we niet mogen stil zijn, maar moeten blijven reageren.”


“Weet dit. Het zijn de zwakken, de nederigen van geest en diegenen met een eenvoudige liefde voor Mij, Jezus Christus, die Ik in Mijn Koninkrijk tot de hoogste zaligheid zal verheffen. Diegenen die nu lijden, zullen in Mijn Nieuwe Paradijs nooit meer te lijden hebben.” – Jezus, 13 september 2013.

“Ik zal belangrijke leiders onder jullie doen opstaan en met een leger verspreid in ieder land, zullen jullie groeien en de meeste van Gods kinderen meenemen naar het Nieuwe Paradijs.” – Jezus, 8 mei 2014.

Bronnen: OnePeterFive & Trouwe gezant van Christus, kardinaal Cañizares, blijft de Waarheid verdedigen: ‘Zelfs als ze me kruisigen’


 

Geef een reactie

