MUST READ! – De verkrachtingsepidemie in Europa: westerse vrouwen zullen geofferd worden op het altaar van de massamigratie


E.J. Bron

Screenshot_9

(Door: Anne-Marie Waters – Vertaling: “Vederso”)

Ongeveer 20 jaar geleden woonde ik in Nederland. In Amsterdam om precies te zijn. Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar het vinden van een fatsoenlijke betaalbare accommodatie in Amsterdam valt niet mee – vooral met een budget zoals ik had. Na enige moeite vond ik een redelijk fatsoenlijke flat,  maar ik verliet die midden in de nacht, met mijn rugzak en met al mijn bezittingen, omdat mijn huisbaas niet begreep en niet wilde accepteren dat ik niet geïnteresseerd was in een seksuele relatie met hem.

View original post 2.150 woorden meer

Geef een reactie

