Wat er werkelijk gebeurde tijdens de ‘Klimaat-top’!


Irma Schiffers schrijft... (Dutch/English)

engelse vlag

why_scientists_-_front_cover-260Dit artikel wil ik echt graag onder de aandacht brengen! Er is -zoals velen van ons al langer weten, maar voor diegenen die het niet weten of niet willen weten- GEEN sprake van opwarmen van de aarde, noch van overmatige CO2 uitstoot die ‘zou worden veroorzaakt’ door de mens.  En dan komt er zo’n conferentie over ‘Climate Change’; dagenlang ‘zwetsen’ over niet bestaande onzin, een verzonnen verhaal dat Agenda 21 (de nieuwe Wereldregering die zich al langer in de schaduw bevindt en aan de touwtjes trekt) openlijk in het zadel moet helpen.

Maar er zijn gelukkig nog steeds wetenschappers die van goede zin zijn en het hart op de juiste plaats hebben, de euvele moed hebben om hun stem te laten horen en -niet geheel onbelangrijk-  ook nog in leven zijn omdat zij niet vermoord zijn. Dit soort wetenschappers moeten we omarmen; ze waren met meerderen vertegenwoordigd tijdens de…

View original post 1.996 woorden meer

Een gedachte over “Wat er werkelijk gebeurde tijdens de ‘Klimaat-top’!

  1. Gossie.. Heel veel dank voor het werk dat je doet.
    Eigenlijk voel ik me schuldig voor het aantreffen van toch een tamelijk stille site. Schuldig, omdat ik me met het Nederlandse eigenlijk al niet meer bezig kan houden. Eerder wel, maar, of het nu aan de media ligt, of aan mijn waarneming… Eerder dacht ik toch vrij trots aen tevereden te kunnen zijn met onze kritische houding, ja, dat we misschien wel op de wereld vooruitliepen. Misschien was het in ieder geval wel beter dan het nu is.
    Van liever lee ben ik meer en meer naar Engelstalige sites getrokken. Het lijkt er waarempel echt op dat we aan de ketting van een NWO plan liggen en, dat dit zelfs onze journalistiek sterk heeft getroffen.
    …Zoals nu ik maar langs de radio hoef te lopen en het al weer op haar aller smalst en in dezelfde herhaling over het ‘vluchtelingenprobleem’ gaat…. Nooit komt ook maar ter sprake dat ook wij als Nederland zelf dit probleem hebben veroorzaakt, laat staan dat er zelfs nog een oogmerk aan zou kunnen zitten….
    Maar, net als met het vluchtelingenvraagstuk, krijgen onderwerpen als chemtrails weinig, of zeer éénzijdige aandacht. .Of ik nu wel of niet vatbaar voor, zelfs prooi van samenzweringstheoriën ben geworden,
    ik ben inmiddels behoorlijk onthecht van wat ik zoal vanuit scholing en media heb meegekregen.

    ….Wat mij hierbij het meest treft, is dat ik na het lezen van de protocollen van de wijzen van zion, heb meegekregen dat dit inderdaad een buitengewoon controversieel gedachtengoed is, en dus alszodanig ook wordt aangemerkt, ….de duivelsversen van de talmud, dan wel zo bedoeld om de bekende gevoeligheid vooral niet aan te mogen kaarten, maar dat er geen kritische kanttekeningen worden gemaakr van ontwikkelingen die de suggestie kunnen wekken dat die agenda beetje bij beetje toch haar uitvoeringen heeft gekregen.
    Die geheimzinnigheid omtrent chemtrails, het uitschakelen van kritische tegengeluiden. …Die zo gehuldigde vrijheid van meningsuiting, lijkt veeal eerder selectief, zo lang het past. Wansmakelijk cartoons maken, o.a. over Mohammed is nu eenmaal ons Europees erfgoed, maar de protocllen aan een neus hangen kan niet.

    Maar goed, het is me niet te doen om die protocollen of aan wiens neus die kunnen worden gehangen. Het is een heel omstandige wijze je voor je inzet te bedanken🙂

    Mag het ons van de NWO agenda gegeven worden ook deze zomer toch nog van een aantal mooie zonsondergangen te kunnen genieten. En anders, de agenda van God ons tegen hen te behoeden

Geef een reactie

