Boodschap van de Vader – Introductie.


Optimist tot in de kist

H Hart en Hoofd b

“Als de mensen konden doordringen tot het Hart van Jezus in al Zijn verlangens en Zijn glorie, dan zouden ze beseffen dat Zijn meest brandende verlangen is de Vader te verheerlijken, Degene Die Hem heeft gezonden, en vooral om Zijn glorie niet te laten verminderen, zoals tot nu toe is gebeurd. Hij verlangt de volmaakte glorie die de mens Mij kan en moet geven, als hun Vader en Schepper, en nog meer als de Bewerker van hun Verlossing!

Ik vraag van de mens wat hij in staat is Mij te geven: zijn vertrouwen, zijn liefde en zijn dankbaarheid. Het is niet omdat Ik Mijn schepsel nodig heb en zijn aanbidding, dat Ik verlang te worden gekend, geëerd en bemind; de enige reden waarom Ik Mij neerbuig tot Mijn schepsel is om hem te redden en in Mijn glorie te doen delen. Verder besef Ik in Mijn goedheid en Mijn liefde…

View original post 250 woorden meer

Geef een reactie

