´Met microchips krijgen we het volk er wel onder!´


“Gates steekt nooit onder stoelen of banken dat zijn vaccinatie-programma´s er zijn voor de depopulatie. Ze ontwikkelen virussen als H1M1, varkensgriep, ebola, etc. en worden inmiddels schatrijk aan het wereldwijd uitzetten van vaccinaties. Trap er niet in, zou ik zeggen, maar lach ze vierkant uit. Alleen angst houdt je eronder.”

Irma Schiffers schrijft... (Dutch/English)

microchip_2967897bIk was even een aantal dagen geheel afwezig en ik duik meteen in de enorme hoeveelheid emails, geplaatste links onder ‘heb jij een link’ (waarvoor dank), reacties en nieuwsfeiten. Een explosie aan informatie, dus ik moet me weer flink inlezen. Er komen vast weer een aantal artikelen aan. Mijn oprechte excuses als ik geen respons kan geven, maar alles wordt gelezen.

De misselijkmakende technologie van de elite en de Bilderbergers, die ik overigens echt zie als een laatste strohalm waar ze zich -al verliezende- aan vast grijpen, kent werkelijk geen grenzen.

‘Met microchips krijgen we het volk er wel onder’. Dat is wat de regerende psychopaten nu werkelijk nog denken!

De gevaarlijke Microsoft-gek Bill Gates met o.a. zijn vaccinatie-depopulatie programma is middenin het proces van het wereldwijd uitrollen van het agenda 21-programma weer eens actief en nu met ´remote controlled´ implanteerbare microchips die anticonceptiemiddelen bevatten. Zo kan een zwangerschap…

View original post 547 woorden meer

2 gedachten over “´Met microchips krijgen we het volk er wel onder!´

  1. Ik ben blij dat er steeds meer websites en blogs op het NET verschijnen die waarschuwen voor de totale controle die de mensheid op dit moment in de geschiedenis ondergaat en dit zal alleen maar erger worden. En met name de sites die waarschuwen voor het merkteken van het beest uit Openbaring 13:16-18 want ook deze Bijbelse profetie zal uitkomen.

    Lees ook. Project L.U.C.I.D — Het 666 Universeel Controle Systeem van het beest.
    http://www.openbaring.org/lucid.html en blijf op de hoogte van het (profetisch) nieuws op de volgende pagina:

    http://www.openbaring.org/actueel.html

Geef een reactie

