Volg het H. Kruis in navolging van Jezus


Volg het H. Kruis

2 gedachten over “Volg het H. Kruis in navolging van Jezus

    1. ” Leer mij Heer uw wil te volbrengen, want Gij zijt mijn God.”
      “Heilig Hart van Jezus, ik geloof in uw Liefde voor mij.”
      “Hart van Jezus, op u vertrouw ik.”
      “Hart van Jezus, brandend van Liefde voor ons, ontvlam ons hart van liefde tot u.”
      ” Zoet Hart van Jezus, wees mijn liefde.”
      ” Heilig Hart van Jezus, ik geef mij aan u door Maria.”
      “Jezus, zachtmoedig en nederig van Hart, maak ons hart gelijkvormig aan uw Hart.”
      “Goddelijk Hart van Jezus, bekeer de zondaars, red de stervenden, bevrijd de zielen uit het vagevuur.”
      ” Allerheiligste Hart van Jezus, bescherm onze gezinnen.”
      ” O mijn Jezus barmhartigheid!”
      ” Mijn God, bewerk dat de zielen één zijn in de Waarheid en de harten één in de Liefde.”
      ” O Allerheiligste Hart Van Jezus,
      voor u leef ik,
      voor u sterf ik,
      de uwe ben ik in leven en dood.”Amen.❤

Geef een reactie

