Putin op een goede manier in de aanval?


Irma Schiffers schrijft... (Dutch/English)

USS-Theodore-Roosevelt US vliegdekschip lam gelegd door Rusland

In mijn vorige artikel over Putin schreef ik dit:  ‘En waarom is er ineens zoiets, zoals ik het noem, als een ‘demonstratie’ van het leger? Waarom wordt die spanning ineens openlijk opgevoerd naar grotere hoogten?’  Ik kon me niet echt voorstellen dat Rusland het op een provocatie en dientengevolge een confrontatie van grote omvang wilde laten aankomen. Maar nu is de vraag:  heeft Rusland de VS in de val gelokt?  En wel met geavanceerde technologie? En nog steeds: waar is Vladimir Putin zoals we hem kennen?

Zoals je in mijn laatste bericht in de ‘onthullingen van ex-minister Paul Hellyer uit Canada’ kunt zien is er al heel lang geavanceerde technologie die gekaapt is door de Cabal ofwel elite. Daarom hebben wij geen vrije energie tot onze beschikking op alle terreinen en moeten we krom liggen om dat te kunnen betalen, terwijl het een…

View original post 360 woorden meer

Geef een reactie

