Paus Franciscus bidt om snelle pijnloze dood als ISIS hem vermoordt


Xander, 12-03-2015. Geschiedenis zal zich herhalen: moslims zullen opnieuw Europa aanvallen en proberen Rome te veroveren

ens_031413_pope

Vader Jose Maria ‘Pepe’ di Paola van het Argentijnse nieuwsblad La Carcova vroeg onlangs aan paus Franciscus wat hij vond van de ‘fanatiekelingen die u willen vermoorden’. Daarmee verwees hij naar de doodsbedreigingen die de islamitische terreurgroep ISIS aan het adres van de leider van de Vaticaan hebben geuit. Franciscus’ antwoord: ‘Ik heb tegen de Heer gezegd: zorg voor me. Maar als het Uw wil is dat ik sterf of dat ze mij iets aandoen, dan vraag ik U om één gunst: dat ze me geen pijn doen… Wat fysieke pijn betreft ben ik namelijk echt een bangerik.’

Onderdeel van de beroemde ‘profetie van Fatima’ is de moord op een toekomstige paus in de laatste fase van de eindtijd. Volgens het visioen zal dit gebeuren zodra Rome in puin ligt, hetzij door een oorlog, hetzij door massale plunderingen. De paus zal biddend langs de lijken van andere geestelijken uit het Vaticaan worden weggevoerd naar de top van een berg, daar bij een kruis neerknielen, en vervolgens worden doodgeschoten. Na de moord op deze paus zal er een enorme vervolging van christenen losbarsten.

lees verder…


Geef een reactie

