1955 – 1964: Hitler-officieren bij de NAVO


Beek: “Ik dacht dat ik al zoveel wist over WO II en de nasleep ervan. Maar dankzij jouw knipsels blijf ik mij verbazen”. Huizinga: “De Eu is voort gekomen uit de wens van Hitler dus dit verbaasd mij absoluut niet (heb zelf een hoop documenten gelezen inmiddels).” Gelezen op Facebook



H. de Boer:Speidel had een actief aandeel aan de deportatie van Franse Joden naar Auschwitz”. G. de Boer: “Vooral de jodentransporten naar Westerbork hadden de instemming (..)”.

Verzwegen geschiedenis
Gelezen op Facebook

10873355_584873914991158_7488350569497257974_oReacties: “Maar dit slaat alles. Waarom weten zo weinigen dit?”  “Heerlijk dat internet… geheimen zijn er niet meer.” “Heh, he… hier worden er ook een paar wakker…”

Geef een reactie

