Boek De Schepping – Don Guido Bortoluzzi opnieuw verkrijgbaar bij Madonnacentrum Totus Tuus


bid 24 uur

Beste Facebook- en wordpresslezers,

Al enige jaren beschik ik over het boek “De Schepping”, door Don Guido Bortoluzzi geschreven. Een geloofsvriend van mij heeft het van mij geleend en ook gelezen. Beide zijn wij overtuigd van het belang van dit boek voor de Theologie en de Wetenschap, omdat daar een soort van verzoening plaats vindt tussen twee schijnbaar onverzoenlijke theorieën: namelijk het Creationisme en de Darwinistische Evolutietheorie.
Het boek behandelt de door God de Vader aan Guido Bortoluzzi gegeven openbaringen over het ontstaan van de mens etc. zie;
https://geudens.wordpress.com/2012/02/23/boek-de-schepping-don-guido-bortoluzzi-door-mr-omer-dhooge/

Dit boek was lange tijd niet meer verkrijgbaar, maar vandaag kreeg ik het bericht dat het nog te bestellen is bij het ‘Madonnacentrum Totus Tuus‘, Frans van Dijckstraat 5, 2100 Deurne-Antwerpen.
Tel. 00323 2362015. Mail: rozenkransm@gmail.com
Dit schrijf ik u vanwege het grote belang van dit boek, en vooral ook in de Nederlandse taal, zodat een groter lezerspubliek hiervan…

View original post 12 woorden meer

Geef een reactie

