“Ministerie weigert geheime deal MH17 openbaar te maken.”


OXO Axioma

OXO Flash – 21 november 2014 – door Heine Wind

De vermaarde Nederlandse doortastendheid begint weer internationale aandacht te krijgen.

“Hé jongens zonder gekheid, ik heb er geen verstand van, maar zo’n ‘geheime’ overeenkomst moet toch gewoon onwettig zijn? In strijd met alle democratische principes, mensenrechten en internationale verdragen lijkt me?”, zo vroeg ik mij juist op mijn Facebook-pagina publiekelijke af. Met mijn vriend en gespreksgenoot van Finding Voices Radio Jeroen Ghuijs ontrolde zich terstond een verhelderend gesprek over dit onderwerp. Jeroen: “Dat bedoel ik maar, wat geheime deal? Voor wie werken ze? Aan wie denken ze dat ze verantwoording af moeten leggen. Daar hebben we ze verdomme voor aangenomen om ons de waarheid te vertellen ….. !!!!!” “Ja, zoals iemand laatst al zei, ze doen gewoon wat ze willen“, antwoordde ik berustend.” “Dat is dus net zo iets als ‘géén commentaar’ als we ze een…

View original post 156 woorden meer

Geef een reactie

