De God van de christenen is niet de god van de islam




Het probleem is dat de God van de christenen niet de god is van de islam. De god van de islam is een zeer bloeddorstige en seksueel perverse god die in zijn boodschappen aan zijn profeet tientallen om ter gruwelijkste regels heeft opgelegd hoe je wie waarom ter dood moet brengen of op zijn minst bijzonder pijnlijk straffen. De God van de christenen is de God van de Zuiverste Goedheid die Jezus in alle eenvoud verkondigde. Het gaat om kernverschillen die niet ontkend kunnen worden.” – G.C. (Facebook)


2 gedachten over “De God van de christenen is niet de god van de islam

  1. “Door te zeggen God van de Christenen en god van de Islam zegt u eigenlijk dat er dus meerdere goden zijn, waarvan één slecht is en één goed. Als Christen weten wij dat er maar één God is, die gezegd wordt door Christenen goed te worden gekend door middel van de Openbaring in de Kerk, terwijl andere geloven manifestaties zijn van dezelfde God, maar dat Hij in andere geloven verkeerd wordt gekend.
    Overigens vind ik de opmerking dat de god van de Islam bloeddorstig en seksueel pervers is niet stroken met de Katholieke leer, zoals deze staat in Nostra Aetate, waarin tijdens Vaticanum II door de deelnemers aan het concilie wordt gezegd dat men moet ophouden met hatelijkheid en dat er meer gekeken moet worden naar overeenkomsten, want de Islam baseert zich op eenzelfde traditie als de Christenen, namelijk het Oude Testament, bovendien hebben ze ook groot respect voor Jezus.
    De Islam is in haar kern niet bloeddorstig en seksueel pervers, maar kan zo worden geïnterpreteerd. Hierbij wil ik de kruistochten in herinnering brengen, waar Christenen zelfs mede-Christenen hebben vermoord in de naam van God (vierde kruistocht), dus Christenen hebben er ook een handje aan om de Schrift verkeerd te interpreteren. Het gaat dus absoluut niet om kernverschillen, maar slechts om interpretaties van mensen die absoluut verkeerd zijn.
    Als laatste wil ik opmerken dat fundamentalisme nooit goed is en dat ik het hierin eens ben met de Paus.” – AvdB (Facebook)

  2. Kiezen tussen bekering of onthoofding!
    IS en Mohammed!

    Mohammed heeft door geweld en overheersing, noord Afrika in zijn macht gekregen. IS doet het zelfde, met een brutale non stop jihadisme hebben ze binnen enkele maanden grote gebieden van Irak en Syrië verovert…

    Wanneer een stad of gebied door moslimstrijders werd veroverd, werden de mannen gedood en de vrouwen met toestemming van de profeet verkracht en met hun kinderen afgevoerd als slaven. 

    In de tijd van Mohammed de toppunt was de valse beloften voor seks in de hemel met vrouwen. 70 maagden werden beloofd aan mensen, moordenaars, en die de meest afschuwelijke misdaden begingen.

    IS kopieert alles van Mohammed en belooft ook 70 maagden…!

    IS, Mohamed en Mes?

    Beroemde mes in handen van Mohammed, hij vermoorde de meeste tegenstanders met de mes, zijn bloedige mes hebben ze honderden jaren lang bewaart… IS onthoofdingen zijn de exacte kopieën van Mohammed…

    Het mag duidelijk zijn dat Mohamed is die slechte boom. Hij moordde en stelde, en ging op rooftochten uit. Hij gaf zijn strijdmakkers de instructie om te moorden.

    ISIS, MOHAMMED EN SEKS SLAVEN…

    Mohammed liet zijn mannen vrouwen verkrachten (seks hebben) onder mom van voor 1 dag trouwen. 

    ISIS doet het exact hetzelfde. Koerdische, Yezidische en christelijke vrouwen worden nu overal verkocht aan rijke moslimleiders!

    Jaar 1071: Turken vielen Byzantijnse(oost Romeinse wereld) rijk binnen…
    vanaf die tijd begon de grootste jihad, Turken(later Ottomanen) net als huidige IS, vernietigden alles die niet islamitisch is, met non-stop jihad stonden ze later bij de poorten van Wenen…!

    Voor de beschaafde wereld was er geen andere optie dan de Kiezen tussen bekering of onthoofding!

    Huidige Turken zijn de afstammelingen van de bekeerlingen of kinderen van de door de jihadisten verkrachte niet-islamitische vrouwen!

    Turken hebben Mohammedaans jihadisme overgenomen van de arabieren.

    Het grootste gevaar van Turkije wordt echter helaas over het hoofd gezien. Er is iets anders met de Turken aan de hand. Iets wat er voor zorgt dat mensen vechten, intolerant zijn, zelfs moorden en oorlog voeren. De oude islamitische-turkse droom om over Europa te heersen leeft nog steeds voort.

    Nu onder de islamitische AKP willen ze weer die leiding overnemen. De echte jihad komt er aan…Met deze islam is een nieuwe genocide tot ontwikkeling aan het komen die de historie en identiteit van beschaafde volkeren voor eeuwig zal vernietigen, met medeweten van onze huidige regering!

Geef een reactie

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s