DE VERZWEGEN WAARHEID OVER DE MH17 IS ONTHULD!


eunmask

Een gedetailleerd verslag van de werkelijkheid! Het is een lang artikel, maar zeer de moeite waard om helemaal te lezen!

mh17

Rapport: Zo schoot Oekraïense jet MH17 neer

De Nederlandse media, hebben geen enkele aandacht besteed aan een enkele dagen terug verschenen, zeer spectaculair en overtuigend rapport van een groep Russische ingenieurs. Het is voor de eerste keer dat er een zeer gedetailleerd onderbouwde analyse wordt gemaakt over de oorzaak achter de crash van MH17. U wordt dus geacht dit niet te weten.

Hier een samenvatting:

De Russische versie over wat er gebeurde met MH17 wordt steeds meer gestroomlijnd. Op de Russische persconferentie van 21 juli is er nog veel aandacht voor de satellietfoto’s van de Oekraïense Buk-M1 installaties. Maar het belang daarvan lijkt voor de Russen steeds minder groot te worden.

Op 19 september laat Rusland de Veiligheidsraad van de VN bijeenroepen over het tussentijdse rapport van de Nederlandse Onderzoeksraad…

View original post 1.867 woorden meer

Een gedachte over “DE VERZWEGEN WAARHEID OVER DE MH17 IS ONTHULD!

  1. VERVOLG SAMENVATTING:

    Op 19 september laat Rusland de Veiligheidsraad van de VN bijeenroepen over het tussentijdse rapport van de Nederlandse Onderzoeksraad voor Veiligheid. Een van de kritiekpunten van Rusland blijkt daar te zijn dat de door de Russische radar opgepikte beelden van het militaire toestel in de buurt van MH17 niet is meegenomen in het tussentijdse rapport. Terwijl er in dat rapport wel melding van wordt gemaakt dat de Russische radarbeelden in het bezit zijn van de Onderzoeksraad.

    De Oekraïense straaljager. Daar gaat het allemaal om voor de Russen. Een dag voordat Rusland de Veiligheidsraad bijeen laat roepen, wordt er in Rusland een rapport over vlucht MH17 uitgebracht door de ‘Russian Union of Engineers’, een groep Russische ingenieurs dus, zonder formele status: Analysis of the causes of the crash of Flight MH17 (Malaysian Boeing 777)

    Voor dit rapport is uitgebreid overleg geweest met gevechtspiloten en zijn er computersimulaties uitgevoerd met Su-25 toestellen. Het rapport is ondertekend door de vice-president van de ‘All-Russian Public Organization “Russian Union of Engineers” die ook voorzitter is van de raad van directeuren van ‘Engineering Company “2K”’, Ivan A. Andrievskii.
    In het rapport wordt, anders dan bij de officiële berichten van de Russische overheid, een helder scenario gepresenteerd.

    Dit is er volgens de Russische ingenieurs gebeurd:
    Een niet geïdentificeerd gevechtsvliegtuig (vermoedelijk een Su-25 of een MiG-29) vliegend op lagere hoogte dan vlucht MH17, en zich bevindend in een wolkendek, trok snel op, verscheen plotseling pal voor het verkeersvliegtuig en vuurde vanuit een 30 mm kaliber kanon, of een kleinere versie daarvan, op de cockpit. De piloot van een gevechtsvliegtuig kan dit doen in ‘free hunting’ stand, met gebruikmaking van de eigen boordradar, of met hulp van navigatiesturing van radar op de grond.

    De weersomstandigheden waren ideaal voor een dergelijke operatie, aldus het rapport. Er was op dat moment bij Donetsk regen en zware bewolking. De Boeing vloog boven de wolken. Boven het zware regenwolkdek bevonden zich tot zeven tot kilometer hoogte lichtere wolken, waar de Oekraïense straaljager zich verborgen kon houden:

    “The meteorological conditions also support the narrative of the Boeing 777 being attacked by another aircraft. The weather conditions in the region of Donetsk city from 1500 – 1800 on the 17th July 2014 are characterised by rain and thick cloud. The route of the flight passes above the cloud base of the upper level. At this height only cirrus clouds are present. These are sparsely occurring, white fibrous and transparent clouds, occasionally with thick or flaky formations. These are arranged in the apparent bundles or strands stretching across, meeting at the horizon. The average height of the lower boundary of these clouds is between 7 to 10 thousand metres and the cloud layer can measure in width from hundreds of metres to a few kilometres.”

    Vervolgen we het Russische scenario: Als gevolg van meerdere kogeltreffers raakt de cockpit beschadigd, waardoor de druk wegvalt, met de onmiddellijk dood van de piloten van de Boeing 777 als gevolg. De volkomen onverwachte aanval duurde een fractie van een seconde. De crew van het burgertoestel had geen kans om alarm te slaan.

    Omdat de motoren, het hydraulische systeem of andere apparaten die nodig zijn voor de voortzetting van de vlucht bij deze aanval niet zijn uitgeschakeld, zal de Boeing 777, die op de automatische piloot vliegt de vlucht voortzetten, mogelijk geleidelijk hoogte verliezend.
    De piloot van het niet geïdentificeerde gevechtsvliegtuig manoevreert hierop naar de achterkant van de Boeing 777 en vuurt vervolgens een R-60 of R-73 raket op de Boeing 777 af.
    Als gevolg daarvan valt de druk in de hele cabine weg, het controlesysteem van het vliegtuig wordt vernietigd, de automatische piloot stopt, het toestel kan de koers niet meer voortzetten en raakt in een rechte val.

    Afgaand op de vrijgegeven informatie van de zwarte dozen, viel het toestel uiteen in de lucht. Maar dit is alleen mogelijk bij zo’n plotselinge val van een hoogte van tienduizend meter. De crew is zoals gezegd dood en kan dus niet meer corrigeren.

    De Russische ingenieurs keken ook nog eens naar de optie van een Buk-M1. Ze onderzochten daarbij wat er te horen en te zien zou zijn geweest bij de lancering van een raket vanaf een Buk M1 installatie. (Deze is, zoals bekend, van Russische makelij, dus ze waren daartoe in principe goed in staat.) Wat gebeurt er bij de lancering vanaf een Buk-M1? Allereerst ontstaat er een gigantische herrie gedurende de lancering. De explosie vanaf de Buk-M1 is tot op 10 kilometer hoorbaar. Het oorverdovende geluid van de raket blijft klinken tot op 3000 meter hoogte. Er ontstaat tegelijk een condensbaan in de lucht, als gevolg van de verbranding door de raketmotor. Deze baan blijft ongeveer tien minuten hangen. Tenslotte klinkt er nog een explosie als de raket vlak in de buurt van het doel ontploft.

    Een lancering vanaf een Buk M1 installatie gaat met andere woorden niet onopgemerkt voorbij.
    Maar er is, stellen de ingenieurs, geen enkele getuigenis van een lancering vanaf een Buk-M1! Geen verhalen erover, geen foto’s, geen filmpjes, niets. Dat is vreemd want er verschijnen op internet voortdurend video en foto beelden van geweldsincidenten in Oost-Oekraïne:
    “It would correspondingly follow to say that those photographs and video-recordings, taken in real time from different perspectives, showing the different stages of the missile’s flight, would have appeared on the internet in, pretty much real-time (e.g. the media sensation surrounding the asteroid which hit Chelyabinsk). The inhabitants confirmed only that there were explosions and that human bodies fell from the sky amongst their houses.”

    De ‘shrapnel’ gaatjes in de Boeing als gevolg van een ‘surface-to-air’ raket, zoals bij een raket afgeschoten door een Buk-M1 installatie, kunnen, stellen de Russische ingenieurs, onmogelijk de desintegratie van het vliegtuig veroorzaken. Wel is de kans groot dat het brandstofsysteem geraakt wordt, met een explosie als gevolg. Door zo’n raket kan ook het hydraulische systeem van het verkeersvliegtuig in het ongerede raken. In zo’n geval zal de crew daar een bericht over uitzenden. Maar volgens de vrijgegeven informatie van de zwarte dozen is er juist helemaal geen noodoproep meer geweest.

    Op de Russische persconferentie opperde het Russische ministerie van defensie dat de Oekraïense straaljager mogelijk een Su-25 was. Er ontstond vervolgens veel discussie over, met name op het internet of zo’n Su-25 überhaupt wel in staat zou zijn om een zo hoog en zo snel vliegende Boeing 777 te raken.

    Volgens de Russische ingenieurs is dit wel mogelijk, zij het alleen gedurende korte tijd. Een Boeing 777 kan zeker geraakt worden met het soort raketten dat een Su-25 standaard aan boord heeft:
    “It must be noted that, in line with its specifications, the SU-25 is capable of briefly reaching heights in excess of 10 thousand metres. Standard equipment includes R60 Air to Air missiles. These missiles are capable of engaging and destroying targets to a range of up to 10km with a 100% hit ratio up to 8 km. Accordingly it is not necessary for the aeroplane to closely approach the target – It will be sufficient to simply ensure that the distance to the target falls within the guaranteed limits of the missile.”

    Het zou, aldus het rapport, ook net zo goed een MiG-29 straaljager geweest kunnen zijn. Een Su-25 en een MiG 29 straaljager zijn op de Russische radar niet te onderscheiden. Met een MiG-29 zijn er sowieso geen technische beperkingen om de Boeing 777 te raken:
    “An SU-25 and MIG-29 appear identical on radar, insofar as they have similar sized reflective surfaces. The practical surface ceiling of a MIG-29 is 18013 m, thus the height at which the Malaysian airliner was travelling (10100 m) can be easily reached. The MIG-29 has two engines generating high thrust which allows the plane to reach speeds of up to 2000kmh.”

    Ook het boordkanon van een MiG-29 is zeer geschikt voor een dergelijke aanval op de Boeing 777. De MiG moest zich dan wel dicht bij de Boeing bevinden voor optimaal resultaat. De inslagen van de kogels laten perfect ronde gaatjes achter. Die slaan door de cabine heen en schieten er aan de andere kant weer uit:

    “The MiG-29 is equipped with a 30-millimeter GSh-301 cannon, firing at a rate of 1500 rounds per minute. This gun is loaded with 150 shells containing tungsten alloy. Its effective range for airborne targets is 200-800 m, for land-based targets, 1200-1800 m. This kind of projectiles pass through, leaving a track that is perfectly round in shape; they do not explode inside the cabin and are not incendiary, but they can kill the crew and destroy the cabin. The entry and exit holes exhibit a typical configuration. The entry holes show the edges pushed inside the opening; on the opposite wall, the edges are pushed outward.”

    Dit komt volgens dit Russische rapport perfect overeen met het inslagenpatroon op het inmiddels beroemde rood wit gekleurde plaatstuk van de cockpit, waarop zowel inslaande als uitslaande gaten te zien zijn:

    “The picture of the entry and exit holes in the cockpit of the Boeing 777 are fully consistent with the passage through the flight of shells from the 20-30 mm caliber guns found on military aircraft.”
    De kogels sloegen in aan stuurboord zijde. Daarvan zijn geen wrakstukken bekend. Ze kwamen er uit aan het gevonden stuk aan bakboordzijde. Maar door het luchtdrukeffect vond er ook van binnenuit een explosie plaats, te zien aan het grote gat in het gevonden stuk:

    “This is further supported by the way the puncture holes are dispersed along the surface of the aircraft. The edges of the fragment of the fuselage from the left side of the cockpit are folded from the inside outward, which indicates that a significant blast occurred within the cockpit as a result of the dynamic impact of the shells on the right side.”

    Een objectief onderzoek naar de crash van MH17 is nodig, stellen de Russische ingenieurs tenslotte. Zo’n onderzoek is niet gewaarborgd met de huidige Onderzoeksraad voor veiligheid, die een deal afsloot met Oekraïne. In deze deal, werd, aldus de Oekraïense procureur generaal, vastgelegd dat de uitkomsten van het onderzoek alleen naar buiten kunnen komen als alle partijen daarmee instemmen. Waarmee zo’n uitkomst dus verhinderd kan worden wanneer dit nadelig zou uitpakken voor Oekraïne.

    “To establish the truth, it is necessary to objectively and impartially investigate all the circumstances of the destruction of the Malaysian Boeing 777, to interview the thousands of citizens who may have seen something. Naturally, experienced professionals should conduct the surveys. To ask the right questions – this is a rigorous science, and a great art in advancing the truth. Important information is contained in the wreckage of the aircraft and the remains of the dead, but this precise information is easy to destroy, distort and hide. And there are plenty of parties interested in concealing the real facts. As confirmation, Ukraine, the Netherlands, Belgium and Australia signed an agreement on August 8 providing that information about the crash investigation would be disclosed only upon the consent of all parties. “The investigation is ongoing, [utilizing] expertise and other investigative actions” – announced the Spokesman of the Prosecutor General of Ukraine, Yuri Boychenko. “The results will be announced at the conclusion of the investigation and with the consent of all parties that have executed the agreement.”

    >>> http://eunmask.wordpress.com/2014/09/21/de-verzwegen-waarheid-over-de-mh17-is-onthuld/
    >>> http://joostniemoller.nl/2014/09/rapport-zo-schoot-oekraiense-jet-mh17-neer/

Geef een reactie

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s