Niet de EU, niet Rusland, niet Amerika, maar de islam vervult alle kenmerken van de Bijbelse antichrist


Een in Syrië werkzame religieuze heeft onlangs een lezing met videopresentatie in Duitsland gegeven, waarin ze een aantal van de gruwelijke misdaden die moslims in Syrië tegen christenen begaan heeft laten zien. Eén van de islamisten wilde niet meer meewerken met de barbaarse praktijken, en vertelde dat zijn collega’s christenen vermoorden om hun bloed voor $ 100.000 per fles aan rijke Saudiërs te verkopen. Die geloven namelijk dat als ze hun handen in het bloed van christenen wassen, zij deelnemen aan het moordoffer aan Allah. ‘Het is hun islamitische overtuiging dat als zij hun handen met dit bloed wassen, zij deelnemen aan het moordoffer voor Allah. Niet onze God, maar hun Allah. Het is hun Allah die menselijke offers eist. In hemelsnaam, dat is niet dezelfde God. Ze bedrijven handel met christelijk bloed.’

***

De hoer in de woestijn (van Arabië), haar wijn = olie

Op deze walgelijke wijze komt dus nu ook letterlijk uit wat in de Bijbel staat geprofeteerd over de ‘hoer van Babylon‘: ‘En ik zag de vrouw dronken van het bloed der heiligen en van het bloed der getuigen van Jezus.’ Deze vrouw bevindt zich volgens vers 3 in de woestijn (van Arabië). Met haar hebben alle koningen der aarde gehoereerd en zijn dronken geworden van de wijn harer hoererij (vs 2), dat is olie. Om olie houdt het Westen zijn mond, om olie doet het Westen niets aan de islamitische genocide op de christenen in het Midden Oosten.

Het wordt hoog tijd dat christenen alles wat de Bijbel over de eindtijd zegt op een rijtje zetten. Dan kan het niet anders dat wordt geconstateerd dat de gangbare gedachte dat de komst van ‘de antichrist’ uit Europa, Amerika, Rusland of Rome nog ergens in de toekomst ligt, niet kan kloppen. Immers, de islam zélf geeft aan dat het aan alle Bijbelse kenmerken van ‘de antichrist’ voldoet. Enkele duidelijke voorbeelden:

* De islam ontkent de Vader en de Zoon, stelt deze ontkenning zelfs in de kern van zijn geloofsbelijdenis. In het christendom is deze ontkenning juist de grootst mogelijke godslastering en hét kenmerk van ‘de antichrist’ (1 Joh.2).

* 666, het Bijbelse ‘teken van het beest’, is het meest heilige getal van Allah.

* De islam zelf zegt dat het als een ‘beest uit de afgrond’ (Opb.11:7 & 17:8) zal opkomen.

* Zoals boven al vermeld staat er duidelijk dat de ‘hoer van Babylon’ zich in de woestijn bevindt. Dat kan dus nooit Rome, Washington, Brussel of Moskou zijn.

* De zwarte Ka’aba steen in Mekka -het ‘beeld’ van het beest’- wordt in de islam als vrouw(elijk) beschouwd. Haar ‘jurk’ is inderdaad rijk versierd met goud en edelgesteente (17:4), en van binnen van purper en scharlaken (vs. 4).

* De ‘valse profeet’ in Openbaringen is precies wat er staat: een profeet, geen priester, rabbi, dominee, of president. Er is in de hele wereld maar één ‘de profeet’ die je leven in gevaar brengt als je zelfs maar kritiek op hem hebt: Mohammed, de profeet van Allah.

* Volgens Openbaring worden veel martelaren in de eindtijd onthoofd (Opb. 20:4). Het zijn vrijwel uitsluiting moslims die hun vijanden onthoofden, waarvan de zuster één van de vele verschrikkelijke filmpjes liet zien.

* Zonder het ‘teken’ van het beest ben je in veel moslimlanden nu al achtergesteld of uitgesloten van handel en/of het sociale leven. Islamisten brengen het teken ‘bismillah’ (‘er is geen god dan Allah’) vaak letterlijk in de vorm van een hoofd- of schouderband op hun lichaam aan. In de miljoenenstad Mekka worden niet-moslims (dus zonder een ‘teken’ dat zij moslim zijn) zelfs helemaal niet toegelaten.

* De Bijbel bevestigt dit teken in de oudst bestaande versie van Openbaringen, de Codex Vaticanus. Daar staan in de bekende ‘666’ passage letterlijk de Arabische tekens voor ‘bismillah’, compleet met gebogen zwaarden.

* De feiten liegen er niet om: ieder jaar worden er zo’n 100.000 christenen vanwege hun geloof vermoord, voornamelijk in islamitische landen. Het christendom wordt as we speak door de islam met uitroeiing bedreigd.

Openbaring speelt zich nu af, maar wilt u het zien?

Openbaringen speelt zich op de drempel van 2014 letterlijk voor onze ogen af, en wel in 1/3 van de wereld, het deel dat wordt beheerst door de islam. Misschien is het feit dat de meeste Westerse christenen hier hun ogen voor sluiten -en zelfs hun medegelovigen voor ‘antichrist’ uitmaken, zoals protestanten en evangelischen bij katholieken doen (en niet andersom)- wel onderdeel van de grote misleiding die in de eindtijd zoveel slachtoffers zal maken (Mat.24:24), en die zovelen blind zal maken voor het feit, dat de wederkomst van Jezus Christus heel dichtbij is gekomen.

Door Xander

Video: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mCCl4ZLMV_8&hd=1

Vgl. de bron: http://xandernieuws.punt.nl/content/2013/12/Moslims-Syri-verkopen-bloed-geslachte-christenen-aan-rijke-Saudirs

Geef een reactie

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s